Wij zijn AutoVermeulen; Betrokken, betrouwbaar maar bovenal een persoonlijke klantenbenadering – aandacht voor auto én…

Wat zijn mijn grootste ondernemerslessen tot nu toe?
Inmiddels ben ik ruim 4 jaar ondernemer en het bevalt me super goed. De meeste mensen kennen me inmiddels als degene die alles weet over hoe je LinkedIn inzet voor je business. Toen ik laatst binnen kwam lopen bij een bijeenkomst van het Podium Netwerk gebeurde het volgende. Eén van de ondernemers zag mij en dacht: “O help, ik ben vergeten om dat ene bericht op LinkedIn te posten”. Ze associeerde mij direct met “LinkedIn”. Stiekem ben ik daar wel blij mee, want dat is wat ik wil online. Wel grappig dat het dan ook offline gebeurt!
Hoe is het met jouw bekendheid?
Is dat bij jou inmiddels ook al zo? Dat jouw volgers, connecties, familie, vrienden kortom jouw hele netwerk weet wat je doet en wat je voor hen zou kunnen betekenen? Dan heb je het goed voor elkaar met je personal branding. Maar lukt het je ook om resultaat te behalen uit LinkedIn. En dan bedoel ik het posten van berichten, het uitbreiden van je netwerk met kwalitatieve connecties en volgers en daar nieuwe klanten uit halen? Dat is nu precies waar ik mijn klanten mee help. Ik richt me voornamelijk op bedrijven in de maakindustrie en techniek. Inmiddels heb ik ook 2 klanten in de bouw als bedrijf. Maar ik maak ook wel eens een zijsprongetje naar ondernemers in andere branches.
Wat zijn mijn grootste ondernemerslessen tot nu toe?
Wist je dat ondernemen de meest extreme vorm is van persoonlijke ontwikkeling? Op elk level kom je namelijk jezelf weer tegen, omdat er steeds nieuwe uitdagingen komen. Wat ik heb geleerd de afgelopen 4 jaar kun je het beste samenvatten in de volgende punten:
- Zelfdiscipline
- Doorzetten, ook als het moeilijk wordt. Wees creatief!
- Verkopen = leuk! Het is verbinden met de ander zoeken en niet pushen. Als de connectie er is, wordt het ook een leuke samenwerking waar jij en je klant energie uit halen.
- Think big! Bedenk waar jij naar toe wilt met je bedrijf en ga je bedrijf alvast zo inrichten alsof je daar al bent. Dit helpt enorm om ook echt op dat punt te komen (spreek uit ervaring).
- En als je bedrijf gaat groeien: “Step into your role of CEO!” Blijf doen wat jij leuk vindt en besteed uit waar je geen energie van krijgt.
Waar word ik blij van?
Hoe langer je onderneemt, hoe meer je ontdekt waar je blij van wordt. Ik vind het heerlijk om anderen te inspireren en te informeren over de kracht van LinkedIn. Een gratis marketingtool die zo leuk is om te gebruiken, als je maar weet hoe je het moet doen.
Dat kan zijn door live te spreken tijdens een bijeenkomst, tijdens de gratis online Workshops en Masterclasses die ik geef en door de online 1-op-1 sessies met mijn klanten. Ik krijg ook steeds vaker aanvragen voor het geven van 1-op-1 LinkedIn Workshops aan ondernemers en Incompany LinkedIn Workshops bij grotere bedrijven. Dan train ik bijvoorbeeld het sales- en marketingteam, 6 weken later gevolgd door een follow up sessie.
Hoe kan ik jou helpen?
Misschien zit jij dit nu te lezen en bedenk je dat je zelf ook niet zo goed weet hoe je nieuwe klanten kunt halen uit LinkedIn. Je bent wel aan het posten, maar je kunt je doelgroep niet echt bereiken. Op mijn website vind je onder het menu item Diensten, hoe je met mij kunt samenwerken. Bij het menu item Blog vind je een aantal blogs met LinkedIn tips. https://vevice.nl
Bedankt Daniela en Angelique voor het podium dat jullie me geven. Heel veel succes met het Podium Netwerk!
Dit bericht heeft 0 reacties